100131

Mina diamanter!

Sandra : Min underbara sis! Du betyder mega för mig gumman! Alla våra stunder och minnen lever kvar för alltid! Älskar dig gumman!

Snuffanpuffan: Man kan inte mer än skratta när man tänker på allt vi gjort! Du kommer alltid va min snuffa! Oavsett vad som hänt så har vi hittat tillbaka till varandra! Älskar dig!

Sabina: En vänskap som inte går att riva! 6 års vänskap gumman! Aldrig har de varit sura minner eller något! Gumman du är min tvillingsjäl!

Conne: Vi har en massa minnen tsm, och nu håller vi på att bygga upp en vänskap igen och jag hoppas den håller denna gången! <3

Bettan: Gumman, vad skulle jag gjort utan dig i många lägen? Så som du har hjälpt, kört, hämtat ja allt! Älskar dig gumman! Vi har också många års vänskap nu och de är jag sjukt glad över! Massa minnen och fler ska de bli nu :D

Janna: En ”nyfunnen” vän och den kommer bli starkare än något! Vi har ”känt” varandra ett bra tag men vi prata inte så mkt till en början men nu förra året i nov, så börja vi ! Och än så länge har de bara gått framåt och de ska de göra! Detta är bara början på en vänskap i all evighet! Älskar dig gumman!

Hanna: Du är en av dom nyaste vännerna jag träffat nu, och du verkar vara en hel go tjej! Hoppas på en fortsatt vänskap! <3

Tess: Babygirl :D Du har alltid stått vid min sida oavsett vad! Älskar dig gumman!

Åse: Du är en styrka! <3

Bobby: Dig har man känt ett bra tag nu! Till en början va de hur bra som helst, sen tappa vi kontakten =( Men nu har den kommit tillbaka igen =) Och de är en vänskap som inte kommer försvinna! <3

Hampus M: Vi har börjat få tillbaka vår kontakt igen vilket jag är så sjukt glad över och den kommer bara bli bättre! Finns för dig gubben! Du vet om att jag finns ett samtal bort! <3

Robin: Samma här, vi hade sjukt bra kontakt i början men tyvärr försvann den och vi tappa kontakten =( Men vi fick tillbaka den! Och jag hoppas på allt att vår vänskap håller nu! <3

Dogge: Massa minnen med dig också! Och jag vet att vi kommer vara vänner livet ut ! För så länge du och sandra är tsm blir du inte av med mig som din vän och så kommer vår vänskap vara för evigt :D <3

Fluff: Du har alltid funnits där sen vi fick kontakt igen och de är jag så sjukt glad över! Du är en styrka du med gubben! Du har alltid fått mig till att le! <3

Micke Karlsson: Du är min ängel! Behöver jag säga mer? <3

Micke Rönngren: Saknar dig gubben, du är den som förstår när ingen annan gör de <3

Millan: Darling, vi ses snart och bygger upp den vänskap vi hade! <3

Säg vad ni vill, men så är de! Ni kan kommentera men jag då, så får vi väl se om ni kanske blir tilllagda eller om jag skriver något till er!

Men ni betyder dunder mkt för mig och utan er nu skulle jag aldrig klarat!

Saknar min son något så sjukt mkt! :'( Vill bara ha dig hos mig! <3
Vill att bebis ska komma nu! 104 dagar till BF <3

Imorgon flyttar jag :D Eller ja första lasset går imorgon, andra går på tisdag :D Tack alla! <3



Puss




Kommentarer
Postat av: Åse

underbara Yazze <3<3 Vill vara med en dag o hjälpa dig med lasset :P

2010-02-01 @ 04:15:34
URL: http://honungskorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0