100130

Två dagar kvar sen får jag mina älskade nycklar! Ska bli så jävla skönt, ingen som säger åt mig vad jag ska göra, ingen som kan hindra mig från att ta dit massa folk, och vill jag inte ha folk där så kan jag bara kasta ut dom! Och vill jag inte att någon ska komma dit kan jag bara säga de! TVÅ dagar, låt de gå fort nu!

EN väldigt bra vän till mig sa härom dagen att jag måste faktiskt börja tänka på mig själv, jag kan inte va snäll längre och att jag skulle skita i dom som inte ger något tillbaka, och ja de har mer eller mindre redan börjat, dom jag lägger eneig på och inte får något tillbaka kan faktiskt hoppa och fara!

Men jag tackar just DIG för dina ord du skrev den kvällen och för att jag fick vräka av mig, de värmde som fan och de är de VÄNNER är till för! Hoppas du vet att du kan göra de desamma hos mig, du vet att jag finns och nu har jag förstått att de är mkt som cirkulerar i huvudet på dig, men du vet var jag finns vännen <3

I give up on you now! Självklart tycker jag om dig, som bara den måste jag ju till lägga men ja de är ju som de är och jag behöver nog va själv innan jag går in i ett förhållande igen! Känner de nu att jag mår nog bäst ett tag över att vara själv! Självklart är du välkommen vilket du vet! Men som jag känner nu så känns allt bara så meningslöst för tillfället! Och du vet nog varför själv! men vi är dom vännerna vi är och de är jag glad för !

Ska träffa min underbara syster idag och jag ska ju säga att de behövs! Saknar henne! Btw, hon har också fått en annan lgh nu så hon flyttar nu i helgen, tror flyttfriman kommer imorgon :) Så glad för hennes skull :D Älskar dig syster! <3

Tack mina diamanter för att ni finns för mig, speciellet nu när allt går upp och ner i mitt mående <3 Ni vet att jag med finns! <3

105 dagar kvar tills BF, lääängtar såå sjukt mkt! Vill bara ha h*n i min famn nu så jag kan få pussa och krama och bara mysa med h*n! <3 

Alexander mammas prins, saknar dig så de gör ont älskling! Men vi ses snart igen! Mamma saknar dig och älskar dig! <3

Nä de va nog de enda jag hade idag!

Vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0