100124

Idag har jag fått många tankar och funderingar utrett! Och de känns skönt!

Har bland annat fått svar på mina frågot och funderingar kring den killen jag skrivit om ^^, :$

Nu har jag fått svar på rätt så många av mina frågor och tankar kring dig! Och de känns så dunder skönt! Att vi förstår varandra nu! För de har bara varit missförstånd mellan oss, men nu är de skönt att de är över! :)
Som sagt, du vet vad jag vill och jag vet vad du vill!
men som sagt vill inte rusa in i något och de vill inte du heller, så vet inte varför men känner att de finns något hopp läääängre fram! Men en dag i taget och jag är glad att de är som de är nu!

men oavsett vad så tycker jag om dig! <3

Och sen att du ställer upp som du gör värmer som faaan i mitt hjärta! De betyder något sjukt! Tack ännu en gång! <3

Och sen har jag pratat med mamma idag och en massa också och fått rätt på de med :) Så de är riktigt skönt!

De finns några saker kvar men de kommer när jag flyttat in i lgh och kommit till ro!

Hmm, min snutte åkte hem idag, vilket va sjukt jobbigt! :( Men tur nog så ses vi på torsdag igen! Mamma älskar och saknar dig alexander!!

Inte många dagar kvar sen blir de att flytta :D:D

Inte många dagar kvar tills jag har min bebis i famnen med! Aaa gud vad jag längtar!!

Tack ännu en gång gumman, för att du fanns där som du gjorde igår! Älskar tess gumman! <3

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0