100123

Sitter och funderar en jävla massa just nu!

Massa med den här familjebehandligen jag går med syrran, har fått en massa uppgifter tills på onsdag så blir en massa tankar kring de!

Och sen massa tankar kring vänner osv. men ja jag hoppas jag får rätt på dom.. asså tankarna kring de..

Sen, killar? vad ska man med dom till egentligen? Känns som att allt man sagt, gjort m.m bara va rakt ut i skogen typ.. :/ Men jag klarar fan nog mig bäst själv helt ärligt som jag känner nu iaf! Självklart står JAG fast vid ALLT jag sagt och så, men när man knappt får någon "respons" tillbaka så orkar man inte! Nä säger som alla andra säger till mig, skit då i honom och låt de va, och vill han verkligen som han skrivit så kommer han komma annars är de bara till att skita i ! Och jaa de tänker jag göra! Som sagt heller en bra vän än att de ska bli fel! Men som sagt tar dagen som den kommer!!

112 dagar kvar tills BF :) Fråga alexander innan var Lillebror/lillasyster va någon stans då tog han upp tröjorna på mig och peka på magen och sa där mamma och sken upp :D hehe så mysigt! Han klappa och pussa på magen, sen säger han kom bebis kom, Så söt han är :D sen när han inte tyckte de va kul längre så sa han hejdå bebis och drog ner allt på mig igen :) Så underbart och att han har förstått att han ska bli storebror :) hehe!

Alexander åker hem tills sin pappa imorgon, usch vill inte :( Saknar honom redan!!!! Min livsgnista!! <3

8 dagar kvar tills jag får mina älskade nycklar :D:D Läääängtar så mkt!! Tack alla ännu en gång som har lovat att dom ska ställa upp =)

Varit hos mormor och morfar i två veckor första gången på två veckor som jag e hemma hos mamma över en natt! Och nu måste jag bli hos mamma tills jag flyttar så jag hinner allt!

Mormor&Morfar, tack för allt ert stöd! Älskar er!

Pappa, vad skulle jag gjort utan dig i mitt liv? Du ställer upp så gott du kan och de är jag jävligt tacksam för! Älskar dig pappa!

Mamma, vad skulle jag gjort utan dig? Tack för allt ditt underbara stöd kring allt mamma! Tack för att du finns! Älskar dig mamma!

Nej om man skulle ut och röka sen fortsätta kolla runt lite på face och bdb, sen lägga sig kanske? :)

Ha de bra alla!!

Slänger in några bilder med :D <3




Puss




Kommentarer
Postat av: conne

hihi stumpan tycker du gör helt rätt som låter honom komma nu hihi:) åh längtar med både tills du flyttar så jag kan komma på besök o även när bebisen tittar ut:) o givetvis vore de roligt om de va en helg när du har alexander med:) saknar er så<3

2010-01-23 @ 22:57:18
Postat av: conne

tycker du gör helt rätt stumpan som låter han komma nu:) åh jag längtar med tills du får nycklarna o flyttat så jag kan komma o hälsa på:) no givetvis längtar jag efter bebisen och få se hur h*n ser ut:) hade ju varit rooligt om du hade alexander den helgen jag kommer oxå. saknar er så <3

2010-01-23 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0