100122

Fredag idag, veckorna bara rinner iväg :)

Igår satt jag och hade ett väldigt trevligt samtal med en kompis :) Så mkt kommerntarer jag fick ha honom, de värmde som fan :) Har inte fått sådana kommentarer på hur länge som helst :) Så de satte sig i hjärtat rätt så snabbt och de kommer jag "leva" på ett tag :D Hihi :$ Och som många vet så har jag haft lite svårt att lita på vissa killar, men han öppna jag upp mig för rätt så fort och de va skönt faktiskt, har kommit på att de är inte alla killar som e svin :) Och han bevisa faktiskt att killar kan va hur underbara och trevliga som helst, och de kändes rätt skönt att veta att han menar de han säger :) Och de bästa av allt är att de är en kille jag umgicks med rätt så mkt för några år sedan! Så de känns skönt. :) Tack ännu en gång gubben för alla fina kommentarer!

-Tjock var du ju inte iaf, riktigt fin däremot! De va en av kommentarerna jag fick igår, och jag ska ju säga att de satte sig i hjärtat och tog åt mig som fan! Och den värmde :$

Jaha, vad händer annars idag då? Sitter och väntar på att patrik ska höra av sig så jag vet hur de blir!

Igår efter jag varit på kvinnogruppen så börja jag få mig en massa tankeställare!
Va helt förvirrad, och fick rätt på lite av tankarna innan jag gick och la mig men de va fan inte många, börjar tänka på de dirket när jag vakna med och nu har jag börjat få rätt på allt igen! :D En sak kvar som förvirrar men kommer få rätt på de med så småning om :D

Skrev även för någon dag sen på face och bdb, att jag börjar få panik, är så sjukt rädd att jag inte kommer hinna med allt just nu! Praktik nästa vecka, ändra andressen, fixa med arbetsförmedligen, packa ja allt. SHIT, kommer jag hinna? Och sen den 2 feb går flyttlasten och då ska jag helst va klar med allt! Hm :O Sen kan jag inte stressa heller, och sen har jag en massa möten och sånt med ju :O Aa gud!!! Men jag ska hinna de har jag gett mig faaaan på! Som mamma sa flytten är faktiskt viktigare än alla mina möten! Sant men jag behöver ju mina möten med.. Men ja vi får se!

Mamma ska titta på nytt hus idag :D Utanför Landskrona :) hihi hoppas på att dom får de, då har jag mamma i närheten ändå, lite närmare är vad de är till Södra åby ;)

113 dagar kvar tills beräknad BF :D hihi lääängtar så sjukt mkt! Bebis kom NU!!!!!!! 

9 dagar tills jag ska hämta nycklarna :D <3

Nä göra något annat nu kanske ^^, hihi!

Nu har ni fått en liten uppdatering iaf :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0