100118

Jag fattar inte hur det blev så här
Har inte sett dig sen vi gled isär
Jag fokuserar lever dag för dag
Men det är dig jag vill ha

Jag ville tro man kan förändra allt
Men regnet faller och det blåser kallt
Kan inte glömma inte sluta drömma
När det är dig jag vill ha

Men om jag hade en tidsmaskin
Skulle det alltid vara vi
Kunna resa tillbaks göra allting bra
För det är dig jag vill ha
Dig jag vill ha

En del av mig försvinner varje dag
Så starka känslor borde alltid stanna kvar
Jag önskar att du vore här hos mig
För det är dig jag vill ha

Men om jag hade en tidsmaskin...

Jag tror jag ser dig överallt jag går
Känner doften av ditt hår
Det jag nu vet med säkerhet
Är så trött på ensamhet

Jag fattar inte hur det blev så här
Har inte sett dig sen vi gled isär


Men om jag hade en tidsmaskin
Skulle det alltid vara vi
Kunna resa tillbaks göra allting bra
För det är dig jag vill ha
Dig jag vill ha


Jag saknar dig och de vi hade sjukt mkt, men tror vi har gått vidare, för annars hade du inte varit i ett förhållande och jag fått små känslor för någon annan, men oavsett vad så kommer du alltid vara något speciellet för mig och alltid finnas i mitt hjärta!

Fick reda på idag att jag ska börjar gå till en sjukgymnast, så skönt men ändå jobbigt! Men de ska bli skönt att få rätt på min rygg och ljumskar! Får reda på i veckan hur de blir och var jag ska gå :)

Händer idag?
Själv lär man väl bar sitta och dega hos mormor!

Puss




Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Mysig blogg!^^



//Kram, Mia

2010-01-19 @ 16:46:23
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0