100114

God middag alla läsare :D

idag blir de att fixa en massa, och hoppas jag hinner med allt bara! :P

Snart blir de att ta på sig och gå ut i de fina vädret :D Tror de blir att ta med sig kameran och fota lite också :D Kan nog bli en massa fina bilder skulle jag tro :D Hihi ^^,

Haha, du är ju bara blåst om du trodde jag skulle gå på de! Be någon annan hämta mina saker, haha! Nej tror inte de va, för jag har ha ALLT mitt denna gången! Och då menar jag allt! De ska inte bli som de blivit innan att du kommit på men oj jag har ju de som e ditt, nej vet du vad!! Allt mitt ska där ifrån denna gången! Och även den jag fått innan, så du ska fan inte komma och tro att något ska bli kvar!

Usch jag flyttar ju snart, tiden bara rinner iväg, kändes som om de va bara igår som jag skrev på kontaktet med min älskade pappa ju! Men nä de är snart en månad sen jag gjorde de :O haha^^, Ca två veckor kvar sen flyttar jag till eget och de ska bli sååå jävla skönt, ingen som kan bestämma över vad jag ska göra och inte göra! Ingen som kan bestämma om jag ska ha soffan där eller ha den där, eller något! Sååå jävla skönt ska de bli :D:D:D Förutom att de kommer känns tomt så kommer jag nog klara de! :D Hihi! Börjar få rätt mkt panik nu också! :O men de löser sig får man ju hoppas! Så snart mina kära vänner bor jag inte i malmö längre utan jag tar mig uppåt igen till Landskrona :D Känns som om jag kommer stanna där ett bra tag nu också! :P

Du är på dag 159 av 280. (56,8%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 4 fulla dagar (v22+4).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 15 maj 2010
Du har 121 dagar kvar till beräknad förlossning.

Inte långt kvar till BF heller :) Längtar något så sjukt! :D Vill bara att A ska komma nu :D Få känna din lukt, pussa på dig och bara mysa! Oh kom nu bebis!



Nä sitta här en stund till och prata med lite folk på msn sen blir de ut i de fina vädret :D:D



Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0