100113

Hejsan alla underbara läsare :)

Vet att jag skulle skriva mer igår men jag orka helt enkelt inte!
Och just nu känner jag inte riktigt för att sitta och skriva om de!
Men de kommer komma om dom dagarna :) Om inget annat så kan ni hitta om dagarna inne på bilddagboken. Babygirl89 heter jag där :)

Hmm, ja så mkt som snurrar i huvudet just nu! Men de är som vanligt! :P

Idag har jag fan varit duktig, kollat massa vagnar och dylikt till A, har hittat lite så nu hoppas man bara på svar :) Och har även tagit reda på EXAKT vad som e viktigast att köpa innan så jag inte har så mkt pengar, men mkt försvann som jag har fått eller som jag redan har köpt eller som e kvar från min son :)

Har även kollat runt på lite jobb idag :) hehe jag har varit riktigt duktig idag :) Fast jag sov lite extra länge idag så hann jag ändå med en massa!

Imorgon blir de att ringa på jobben, ringa bm, ner till soc och lite sånt viktigt! Och de bästa av allt är att de är KVINNOGRUPPEN imorgon :D <3 Som jag har längtat :)

Har även nu verkligen bestämt mig för att jag ska sluta röka! Har inte pengar till de och de jag hade tänkt köpa cigg för kan jag köpa något till bebisen ist :D Så mkt bättre än att köpa något som går upp i rök direkt, !
Men de kan även va farligt för barnet att sluta tvärt men ska kolla med min bm imorgon och se vad hon säger, för ska jag sluta måste de bli tvärt för annars kommer jag nog aldrig klara de!! :P
Och jag ska börja ut och gå mer ist för att röka, sen kan jag ju faktiskt äta ist för de gör ju inget nu om jag går upp i vikt ^^, hehe!

Fan vad jag känner mig duktig!!! :D:D

Nu tänker jag låta dig va! Nu får du allt visa vad du vill och inte vill! Jag orkar inte va den som hör av mig hela tiden! De blir bara jobbigt för mig!
Nu får du höra av dig till mig! Så om du vill fortsätta som vän eller något annat, för jag orkar inte! Tycker jag har visat tillräckligt nu! Både att jag vill ha dig som min vän och mer! Nu är de upp till dig! Du vet själv vem du är!

vecka 23 nu :) 17 veckor kvar :D 122 dagar kvar :D faan A kom ut nu !!!! Mamma vill ha dig här! <3

Puss



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0