100104

Oj då, förlåt kära läsare att jag inte skrev något igår :( Flåt!!


100103
Dagen börja med att jag gick upp och tog de lungt mös med lillen innan han skulle hem :(
Gick in i duschen och fixa mig sen bar de iväg! Först in och lämna Jannes dotter i malmö sen bar de iväg till lilla Åstorp. Väl uppe lämna jag alexander, han ville inte släppa mig :( de tog som fan i hjärtat när han säger att han inte vill.. :( Men efter ett tag gick de, han satte sig och titta på kalle anka :) hihi! Lämna av sakerna, blev där en stund och prata lite och krama alexander hejdå ex antal gånger... Låna dass också innan jag körde vidare! Satte mig i bilen och tårarna kom, ville fan inte lämna honom! fick stanna en bit ifrån och torka tårarna! Ville juh inte visa lille alexander att mamma va ledsen. men ja, träffar honom snart igen! Tårarna kommer nu igen så ska inte skriva för mkt för blir bara ledsen! 

Körde som sagt vidare, till tess mamma och träffa tess och hennes mamma gratta hennes mamma för hon fått bebis :D Hihi sååå söt han va :D Drack kaffe där och prata lite skit :D Tess vi måste ses ordentligt snart igen! <3 älskar dig gumman!

Träffa sedan snuffanpuffan :D:D Riktigt jävla skönt att få träffa henne! Blev lite prata, sen sa jag att jag skulle köra men att jag skulle äta också :) hihi, så de blev att hon och jag stack ner till rosa och käka! :D Och jag nog inte skrattat så mkt på jag vet inte hur länge! Fy fan! Ont i magen hade jag av allt skratt!! :D Så fort jag skulle berätta något vänder jag huvudet mot dörren för att kolla så de inte va någon där ;) haha ^^, Skrattar som fan nu med! Men iaf emma kom också en sväng, sen skulle jag köra hem maria igen så säger hon faan jag måste till j´s lgh, jag bara har du sagt de till emma då, hon bara ja jag skicka nyss så kan hoppas hos läser.. men de gjorde hon inte, snabbt som fan körde jag om ihop om att hon skulle fatta att hon skulle köra efter men tror ni hon gjorde de nää :P haha, garva ännu mer då jag redan hade mitt skrattflipp! Hade sjukt kul när jag körde iaf, märkte då att där e faktiskt jävligt halt i Åstorp :P haha ^^, nej till j´s lgh lämna av maria och vad som hände där e vi tysta om! :P hehe! Får vi göra om igen gumman! Min kommentar; Du kör på sommaren och jag på vintern ;) Hihi! Älskar dig gumman! 

Sen körde jag vidare! :) och hade de jävligt trevligt och mysigt, men är fortfarande jävligt förvirrad! :/ Hmm! Sjukt jobbigt så jag hoppas på ett rakt och ärligt svar snart!
Men iaf lilla jag som brukar va ute på vift va nog inte hemma förän tolv i natt ! Hehe! ops! :P

Micke, tack för att du rädda mitt skin! de betyder! <3

100104
Sov läääänge idag :) hehe, sköönt som fan då jag inte kunnat sova så länge på väldigt länge!
Skulle ha gjort så mkt idag, men min rygg har sagt ifrån idag! Plus har fått foglossning så idag blev de en dag att bara sitta vid datan och slappa! Ja de är väl typ de jag gjort på hela dagen idag, ja och pratat i tele och skickat en massa sms :P hehe! Och sen har jag ätit och rökat också, där har ni min dag idag :P

Känns som om jag gör bort mig mer och mer för varje gång? :$

Nej om man skulle slänga sig på soffan och titta lite tv, eller så blir de sängen, måste ligga ner iaf då min rygg börjar göra jätteont!

131 dagar till bebisen kommer! :D Lääängtar så sjukt! Sprakar hej vilt gör h*n också! Så jobbigt med foglossningen bara :(

27 dagar kvar tills de är tänkt jag ska flytta in i lgh :D:D

Tack för mig!

Saknar dig min prins! Mamma vill ha dig hos sig 24/7!!




Saknar dig! <3

Janna gumman kom hem idag :) Så de blir väl att träffa henne nu i veckan också kan jag hoppas på :D:D

Puss
en
glad yazze





Kommentarer
Postat av: Janna

wiiiie :D, snart ses vi gumman :D<3

2010-01-06 @ 22:20:17
URL: http://jannaselin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0