100101

Första inlägget detta året :D Jag har nu bestämmt mig för att försöka skriva varje dag detta året :) och då kommer de handla om allt, från graviditet, blöjbyten, vänner, familj, mig själv och hur jag mår ja allt! Så kan ni inte ta de som kommer stå i min blogg så läs inte den :) ibland blir de väl långa och ibland blir de väl korta :P

Om exakt 31 dagar får jag nycklarna till MIN lgh :D Så nu har jag 31 dagar på mig att fixa allt med packning och sånt, plus ska jobba nästan varje dag nu så vi får väl se hur jag ska hinna :P Hehe plus de ska tvättas och en massa :) men ja de kommer nog gå bra! Lär väl få lite hjälp av mamma om hon orkar men ja vi får väl se!

134 dagar kvar tills BF :D Läääängtar så sjukt! och jag är glad att jag har de stödet jag har, för ni gör att jag orkar! Haha såg de nu, efter jag flyttat in i lgh är de juh bara 103 dagar kvar till bf, shiit! :O Efter 100 dagar så går de ju så jävla fort! Ojoj :P haha, men jag klarar detta själv :) Bebisen sparkar för fullt och de är hur super mysigt som helst! Men helst av allt hade jag velat ha dig i min famn nu! <3<3

Dagen igår va bra fram tills de blev bråk här hemma, men men så är de när man inte tål att dricka. Och tänker sig för innan man säger något! Sandra och dogge va här en stund också :) Såå underbart att få träffa dom! <3 Fick en skit söt overall till bebisen :D tack ännu en gång =) Annars blev de en lung kväll, min familj va lite tråkiga och gick och la sig tidigt.. Förutom mamma faktist! :P Hehe!

Hoppas alla andra hade en super dag :D För de är ni värda!

Har nog inte så mkt att skriva just nu, men de kommer väl mer senare idag :)

Nytt år, nya tag, nya möjligheter och detta året ska bli fan så mkt bättre än 2009! :)

Kärleken kommer, kärleken går, men jag hoppas på att du in i min famn snart går :$ <3

Puss
En
Glad
&
Ny







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0