100201

Första inlägget denna månaden och de är en måndag och inte vilken måndag som helt utan måndagen jag ska hämta mina nycklar :D:D hehe!

Mamma fråga mig imorse om hur jag kände, jag svara bara jag vet inte än, jag har nyss vaknat så har inte känt efter, och yr och seg som jag e på morgon skrev jag även fel på ett sms :P Haha men vad ska man begära av lilla mig kl 04.00 på morgonen :P haha!
Men iaf nu har jag börjat känna efter, de känns skit skönt. men samtidigt jobbigt! Men jag klarar de här! Men som mamma och många av mina vänner sagt, är de något så få jag höra av mig så fick dom komma, men jag ska kämpa in i de sista nu! För jag ska KLARA de :D

Ja som sagt gick vakna kl 04.00 av mammas ljuva stämma, men anej tänkte jag min kl ringer 04.30 men jag kunde inte somna om men självklart låg jag kvar i sängen tills kl ringde :D Haha! jag är väl inte dum! :P
Nu har jag både ätit frukost, druckit kaffe och bara tagit de lungt! Ska även packa ner de jag tvätta igår så vi får de med oss idag :)

Ja om lite mindre än 6 timmar står jag med nycklarna i handen och då står vi redo med första lasset med ;) Haha! Och ni som inte vet, jag har rätt så mkt saker men nu är de inga möbler eller kökssaker eller så utan detta är bara smått krimskrams och en massa böcker m.m. ! Och kläder ska vi ju inte prata om,! Jag hade rätt så mkt sånt innan, och vad tror ni lilla jag gör? Jo jag köper ännu mer eller samlar på min ännu mer Haha! Och ni som känner mig vet hur jag fungerar!

Idag får jag även träffa Bettan, Janna, Bobban och Hanna! Tack ännu en gång för att ni hjälper mig båda dagarna! <3 Imorgon hjälper även robin till :) vet inte om de va någon mer? Men de märker vi! Ja och självklart mammas kille, Janne! Han sa från början att han skulle ju då inte hjälpa mig, men som vanligt gör han de ändå ^^,!

Är så sjukt tacksam för dom vänner jag verkligen har i mitt liv! I många situationer skulle jag inte klara mig utan er! Så många gånger ni har ställt upp så om ni varit bakfulla, onyktra ja allt! Jag lovar, jag kommer ge igen på något sätt! Älskar er alla! <3

Saknar min underbara son så sjukt mkt! Men vi ses snart mammas prins! <3

Nä gå ut och röka, ta en kopp kaffe, hmm göra sen då? :P
Ska ju inte va i malmö förän halv nio? Hmm, kommer nog på något att göra ^^, hihi!

Puss
En
VÄLDIGT
Glad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0