Snabbt inlägg :)

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag ska köra till skolan! :)

Helgen va riktigt underbara och trevlig, FÖRUTOM att min plånbok blev stulen, men allt är spärrat alla kort och även mina id-handlingar, så dom kan juh försöka använda de! Helt ärligt så bryr jag mig inte så om dom tar mina pengar, för i min plånbok hade jag en massa bilder och sånt som betyder sjukt mkt för mig, men klart är jag arg för dom tagit de, men hade dom "bara" tagit pengarna så hade jag kunnat leva med de, men ja skit samma ni fattar säkert vad jag försöker förklara!

Kan slänga in några bilder sen i fredags sen kanske ;)

Nej, nu kallar bilen :P haha ^^, nej men dags att åka till skolan!

Ooh, jag har ätit frukost för en gåns skull *klapp på axlen* Hihi ^^,



Jag och Alex :) En sjukt underbar kille! Träffa riktigt många underbara vänner i fredags :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0