Läkare?

Asså jag börjar bli riktigt trött på alla jävla läkare, dom ska fan inte först säga en sak och sen en annan! Man blir juh fan orolig när man får höra något sådant! Min syster hade ingen tumör, TUR ÄR DE! Fast hennes prover och skit och mög va höga. Men ja skit samma! Så nu kan jag lägga de bakom mig att hon har ingen, och jag kan fortsätta jobba med mitt eget!

Sen en sak till, jag skrev i mitt förra inlägg att kan ni inte acceptera de jag skriver så behöver ni inte läsa den! men ändå ska ni hålla på och säga att så kan jag inte skriva? Jo de kan jag för jag skriver av mig av alla mina känslor! Acceptera de bara!

Dagen idag har väl varit ok eller den har varit underbar för jag har varit helt själv med mamma! Ska fixa hennes hår och naglar senare :) Kvinnogruppen va toppen idag! Fy fan vad jag hade längtat efter att komma dit! :D Nästa möte är om två veckor :D:D Och har fått i uppgift att ställa frågorna Vem är jag? Vad vill jag? Vad är mina mål? Vad har hänt mig? Till nästa gång, ska skriva upp de med! Så får vi se vad som händer då, kommer nog bli lite jobbigt, men de får man ta!

Till teckomatorp imorgon och festa :) ska bli sjukt kul! Längtar som faan, sandra fyller juh år :D:D

Och idag fyller min barndoms vän linda år :) Grattis Grattis :D <3

Och jag och mamma har kommit överens att jag ska försöka prata med henne när jag mår dåligt men de är inte så lätt, men vi får väl se!

När jag vakna imorse hade jag fått jättesöta sms! :) Somna rätt tidigt igår :$

Har skrattat lite idag, har fått en bild på en kompis som man bara inte kunde låta bli att skratta och sen har han gjort så att jag har fått skratta lite, speciellet ett där de stod; Jaha, nu är jag med igen ;) Jag är alltid snäll *hosthost* haha ^^, du e så jävla söt :) Haha ^^, tänker inte skriva vad de handla om men jag fick mig ett gott skratt iaf! :D

Inte länge kvar tills jag ska ha de mysigt :D Hehe ^^,

Nej nu ska jag ut och röka, sen sätta mig och skriva de jag fick i uppgift !

Kommer kanske in och skriver mer sen :P

Baby, can´t you understand i like you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0