Fin



Den har gått i ett hos mig nu, kan inte sluta lyssna på den heller! Alla känslor man kan ha kommer fram nu, och jag känner ångest och deppighet, saknad, ja de är sjukt förvirrande får inte ihop de själv hur man kan få allt detta på en och samma gång.. :/

Saknar sjukt många för tillfället! Vill bara ha dom som jag saknar mest hos mig! Hoppas på att jag får träffa mina nära snart, jag behöver er! Jag behöver en kram av er och att ni säger att de kommer gå bra, de kommer lösa sig!

Har aldrig mått så här innan!

En sak vet jag och de är att jag saknar min son något så sjukt mkt, vill bara ha honom här och höra hans underbara skratt och hans goa kramar och pussar ååå gud vad jag saknar min son!

Gråter som ett svin, och skrattar på samma gång :S Aa nej snälla låt mig komma fram till varför allt de här kommer just nu, kan de va efter kvinnogruppen idag eller kan de va något annat? Jag lova mamma att jag skulle prata med henne när jag kände så här, men hon sover och vill inte väcka henne.

Fattar inte hur de kunde komma nu, jag va juh hur glad som helst när jag prata med "M" innan, då skratta jag och va glad.. sen satte jag mig vid datan och tårarna bara kom!

Tacka fan för att jag ska va bland vänner imorgon och försöka tänka på annat! Förhoppningsvis kommer jag ha skit kul imorgon.


I wish you could see all that you mean to me <3 I saw you last Sunday,Could you be the only one <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0