Saknad!

De finns så många som jag saknar i mitt liv just nu! Bland annat mina närmaste vänner. hade behövt er något sjukt mkt nu! Och få prata av mig och bara få prata skit!


Sis, jag saknar dig riktigt mkt! Saknar våra dagar/kvällar med kaffe och skitsnack! Du va den som fick mig tänka positivt på allt! Och de bästa med dig gumman, de är att dig kan jag prata med allt om för jag vet att de stanna hos dig! Och Dogge ;) Fan sis, i need you <3

Micke, vi har pratat mkt nu i helgen och så och de är jag riktigt glad över! Du har alltid varit min ängel och kommer alltid va min ängel! <3

Tess, vad skulle jag gjort utan dig? du är den som vet allt bara genom att titta på mig och de skrämer mig liiiitttte :P Du och johnny har aldrig valt sida och de är något som jag är fruktansvärt glad över! Ni har alltid varit neutrala! Saknar dig sjukt gumman! Jag lovar att de kommer bli en Tess&Yazze flippdag snart :) Med mkt kaffe och kakor :) <3

Fluff, saknar dig! Trodde aldrig vi skulle få denna kontakten vi har nu! Men dom säger ofta att barndoms vänner kommer tillbaka :)  Jävla tur att vi ses snart! <3

Alex, du är helt underbar and you know it <3

Sebbe.B, vi ses snart jag lovar <3

Jag kan sitta här och skriva om hur många till som, men just nu är de väl Sis, Micke, Tess och Fluff jag saknar riktigt jävla mkt!

Och när jag skrivier om barndoms vänner, så kom jag och tänka på att jag har juh fått kontakt med med Sandra och Linda som jag umgick mer eller mindre med varje dag när jag va liten och mamma umgicks med deras mamma! Ni har varit saknade, har tänkt på er mkt ! <3

Nej nu blir de duschen och sen skolan!

Alexander, mammas prins! Mamma saknar dig bara mer och mer för varje sek som går! Att vara utan dig så här länge se går inte! Tacka gudarna för att jag får dig nästa helg! Hoppas pappa berättar för dig att mamma älskar och saknar dig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0