Mitt knä!

Mitt jävla knä börjar fitta sig med mig igen som faaan och jag verkligen hatar de! ont som fan har jag iaf! inget kul! Sitter just nu och pratar med micke och kezo på skype som får en att le lite iaf, fast man inte mår på topp! Men jag klarar mig iaf! och jag har börjat tänka positivt och de är huvudsaken iaf!

Va på kvinnomöte idag och de va behövligt kan jag juh säga! Fick även beskedet att jag ska få inviduellt samtal med min coach :D vilket gjorde mig sjukt glad! Så nu ska man bara gå och vänta på att hon ska komma med tider och så allt är klar ifrån projektets sida!

Ja jag har nog inte så mkt att skriva idag! Hmm, saknar dig iaf! Och de vet du om! och jag tänker kämpa!

Mitt mående börjar väl bli liiiiiiiite bättre men vi får väl se hur de blir med de!


Nej nu får jag återgå att vara social med Micke och Kezo!

Ha de toppen alla, för de ska jag försöka ha :D


Puss&Kram


Baby, i like you soo much and i hope you trust me! I just want you in my arms!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0