Minnen <3

Sitter och kollar igenom alla mina bilder på datan!

Både skrattar, gråter, ler, är besviken ja alla känslor man kan tänka sig! Så mkt som kommer upp nu som man "lagt" bakom sig för att de är för jobbigt att komma ihåg! Men nu när jag sitter och tittar så är den ändå en skön känsla! :D Saknar mkt av allt de som hänt och saknar många just nu! Där finns 7 stycken jag saknar så sjukt mkt just nu när jag sitter här och skriver! Ja och självklart min underbara son! Självklart saknar jag er andra med, men just nu e de dom 7 jag saknar MEST!

Maria Åstorp, fy fan vad jag saknar dig! Allt vi gjort, alla skratt ja allt! Kommer alltid att älskar dig gumman!

Sandra Sis, desamma gäller dig saknar dig så sjukt mkt så jag inte vet var jag ska ta vägen! I will always love you!

Dogge, du är faktiskt också en av dom jag saknar! Du och sandra va juh dom som stod kvar vilket val jag än gjorde!

Maria Norr, behöver jag säga mer än att jag behöver dig gumman!?

Tess baby, du och jag e så lika! De räcker jag skriver ett ord så fattar du hur de är med mig! Se you soon! <3

Micke ängelen, tack för att du förstår! Saknar dig!

Tårarna rinner nu.. :/ trodde aldrig att jag skulle kunna sakna någon så här som jag gör med dom nu! Ni kommer alltid finns på en speciell plats i mitt hjärta!

nej ville bara skriva av mig lite, ska väl sätta mig vid framville igen på FB :P Hihi!

Baby, i  love you, and i am gonna fight for you!




My girls, i mss you <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0