Lunch :)



Har nyss ätit en god lunch :) En stor baguett med räkor, ägg och krabba :) De va riktigt gott!
Ska snart ha handledning med A, och så kanske vi kan få lite feedback och tips och så nu till projektet :) Allt är i full gång nu, imorgon blir de Osby och träffa M & I och M´s praktikant :) Så ska vi ställa lite frågor och så då =)

nej nu ska jag ha handledning! Kommer in och skriver mer sen :)


Mår liiiiiite bättre nu, efter gårdagens pratstund med Fluff :) Tack ännu en gång! Va hemma två halv tre i natt så ja jag behövde prata av mig!


Baby, i miss you! I hope sometime it is gonne be you and me!





Kommentarer
Postat av: sandra

VEM ÄR SNUBBEN DU SKRIVER OM I SLUTET PÅ VARJE INLÄGG?! jag är nyfiken, jag har inte fattat vem :)

2009-10-08 @ 19:07:32
URL: http://sanditi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

undrar oxå vem snubben är..hihi..

2009-10-08 @ 22:38:40
Postat av: Yazze

Hehe ^^, de vet jag vem de är :) Ellinor ge mig din msn eller något så kan du få reda på de där :) Och sis, jag skickar sms senare :D

2009-10-09 @ 10:08:18
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0