Livet!

Mkt som hänt i mitt liv nu och jag tänker inte gå in på vad, för vill ni veta får ni fråga!

Jag vill bara komma till egen lägenhet nu och komma hem ifrån för gott! För de funkar inte längre!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för är arg och ledsen så sjukt mkt just nu!

Du din äckliga idiot, du är inte värd ett skit i mina ögon mer! Du stod högt på min lista innan, men nu börjar alla bitar trilla på plats! Du har bara skaddat mig och min famlij! En gång till och har du inte sett mig arg innan så kommer du få göra de de!


Tack gubben, för att du lyckades övertala mig till att hålla käften!

Min mage börjar väl bli bättre.. men vi får väl se..

Tack alla som försöker få mig på bra humör nu!

Baby, plz come to me, and need you the most know!





Kommentarer
Postat av: Ellinor

hej

oj va jobbigt du verkar att ha det hemma..så kan man ju inte bo om det är sååå..vad är det hemma som är så jobbigt då?? blir ju lite nyfiken på vem det är du skriver så himla argt om..den personen låter riktigt hemsk ju..usch ja..

lycka till me allt

kram

Ellinor

2009-10-06 @ 07:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0