Köra iväg

De hade varit underbart just nu, bara sätta sig i bilen och köra och hålla mig borta från allt och alla ett tag! Hmm, dags att göra de kanske? Låter väldigt lockande!

Hoppet är de sista som lämnar en, "Jag tänker aldrig sluta hoppas", mitt hopp börjar försvinna, men jag hoppas jag kan få tillbaka mitt hopp! För utan hoppet kan man inte leva!

Jag tänker inte göra de du bad mig om mamma, aldrig! Min stolthet är för stark där! Jag menar jag ska väl inte be om ursäkt typ för något som han gjort? Nej vet du vad mamma, aldrig! Då är de bättre att jag håller käften och inte pratar med honom, vilket har fungerat skit bra sen i lördags.! Är trött på att ena dagen så kan han fara och sen andra så vågar du inte säga ifrån mamma? för fan du mår inte själv bra, så varför utsätta dig själv för detta? Nej snälla låt mig få en lägenhet nu, bara komma här ifrån in till malmö och få umgås med mina vänner! För då mår jag fan som bäst! Man kan juh för fan inte må bra här, de går bara inte! inget emot min mamma utan mot hennes kille,! Skiter i om folk läser denna nu som egentligen inte ska men är sjukt trött på att hålla käften här hemma, och nu tänker jag inte göra de fler gånger heller!

Blir kanske Osby idag, får se vad dom säger där uppe när jag ringer sen! Hoppas på att de blir de iaf, för de hade varit skit bra för vårt projekt arbete att komma upp där! Så vi kan juh hoppas! :)

Tack för pratstunden och så igår Fluff, den va verkligen behövlig, du förstår mig! Och jag lovar nästa gång ska jag ringa dig jag LOVAR! Och igår på väldigt länge kunde jag verkligen slappna av, vilket jag själv blev väldigt chockad över! Tack ännu en gång gubben <3

Tack alla ni som stöttar mig mest nu när jag mår dåligt!
Sis, Linné, Fluff, Millan, Micke, Alex, Sebbe.B, Tess, Andy 

Ni finns där på olika sätta allihopa, men de ni gör får mig till att orka kämpa vidare!
Där är säkert fler men vad jag känner just nu så e de som som verkligen finns där!

Saknar min son något sjukt mkt, vill bara ha hem honom! Vill bara få ha honom i min famn och säga att jag älskar honom! Guuuud låt denna och nästa vecka gå fort så jag kan få träffa dig alexander! Du är mammas ljus!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0