Hos min darling :D

Dagen börja med att Alex ringde mig HALV SEX imorse och han sa att han bara ville väcka mig.. Tack för den säger jag bara.. :( men jag somna om gott igen.. :) sen ringer kl halv tio och då va de fidde som ringde och ville prata lite. gick upp la mig på soffan frös som fan så låg där en stund tills min mamma kom ner och sa att vi skulle köra in till min syster för hon ville vi skulle ta bilder.. och mkt väl körde vi in tog en massa bilder och hade de trevligt.. sen körde jag och mamma och handla sen bar de hemåt igen. Snabbt som fan packa ihop mina saker för jag bestämde mig för att ta bussen kvart över åtta och kl va då sju när vi kom hem.. men iaf, packa ihop mina saker och sen iväg :D kom in till malmö tog sedan tåget vidare till HBG där jag blev hämtad av TJOSKAR :D Tack min underbara vän för att du kunde hämta! Han körde mig till Tess.. =) tog de lungt och lite sånt, och satt och vänta på att jag skulle köra och hämta markus hennes lillebror och de gjorde vi vid ett sen kom vi hit sen käka jag och nu sitter jag här och bara flumar :P haha :P mobbar markus lite han e full :P haha

Nej blir nog att stänga ner datan nu och titta på tv ist :D hehe
Tess ska juh gå och lägga sig så tråkigt att sitta själv då.. :P haha eller ja markus också men han bara deckar haha.. ^^,

Ha de toppen alla!


Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0