-


Skolan börjar gå mot sitt slut, på fredag slutar jag skolan! Kommer bli tomt att sluta för nu är man van vid att ha något att göra om dagarna och kunna tänkta på annat än sitt mående. Och självklart dom man går med kommer de bli tomt utan! Så nu får vi se hur de blir sen! Imorgon ska vi har projekt redovisning, usch se hur de går och jag som hatar att stå och prata inför folk hur ska de gå ? Haha återstår och se!

Hämta mina sista saker i söndags men ALLT va inte där! Min dvd hade han lånat ut, hmm.. Men tur jag vet vem som har den iaf! Och mitt GH va kvar hos simon så får åka upp och hämta de någon dag!

Har sjukt ont i mina tänder, pga av min jävla natt tandställning.. :( Fy fan vad jag hatar de, de gör sjukt ont men va fan jag måste ha de juh!! :( Låt de gå över!

Nej göra sig klar inför skolan och så nu kanske!


Sötnos kom hit!

Tack alla underbara som finns och stöttar mig nu!

Saknar min underbara guldklimp! Tacka gudarna för att jag ska ha honom i helgen! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0