Sista dagen!

Sista dagen här uppe, kvart i sex ikväll tar jag bussen sen bär de hemåt eller nästan hemåt ska sova hos mormor tills på fredag för har massa möten och sånt nu torsdag och fredag! Är sjukt nervös inför fredag men ja, de kommer gå skit bra!

Hoppas på att träffa pappa i helgen :) Om inget annat kan jag juh hoppas att jag träffar honom snart.. :)

Vakna kl åtta idag hur pigg som helst, så de va bara till att gå upp.. :p haha

Igår mådde jag sjukt konstigt, sov skit mkt och kändes som om jag hade feber, men idag är de helt över så ja fattar inte men ja.. skit i de nu :p haha ^^,

Har egentligen inte så mkt att säga.. :P

Aaaaa, jag vill bara skrika ut de men nej de ska jag inte, jag har lovat ! :P haha ^^, bara visa som fattar haha ^^,

Nej om man skulle gå ut och röka och sen ta lite kaffe kanske? Mitt te är juh slut nu haha ^^,

Ja de blir nog så!



De va synd att de skulle bli så här, men jag förstår dig! men du ska veta att jag tycker om dig! Men är glad att jag får ha dig som min vän iaf!


Min älskade hund!
Saknar dig Molla! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0