På topp!

Jag känner faktiskt mig på topp humör idag och då menar jag verkligen TOPP! :D Vakna på bra humör och sen har min dag bara rullat på :D De känns skit skönt! För en gångs skull på länge mår jag bra! Tror mkt de är mitt break jag hade uppe i Åstorp som gjort de! Först nästan en vecka hos Tess baby och Johnny och sen nästan en vecka hos micke där jag även har umgåtts med snuffanpuffan! Tror jag behövde de eller ER! Träffa juh även Sandiepie och dogge :D Och emma :) Tyvärr blev de inte så länge med någon av er men de lilla de hjälpte! Tror de va mkt att jag bara kunde va när jag va där uppe också! Jag kunde bara släppa allt vilket va så jävla skönt! Har fått mer ork nu känns de som! Hade även min underbara son i helgen och de spenderades med massa mys med honom och ingen som klaga på mig! Allt va hur underbart som helst! Tror jag behöver åka iväg så flera gånger!

Dagen idag börjar med att jag gick upp, åt frukost med mormor och morfar :) Sen ringde min mobil och de va lilla Micke (sthlm) som ringde, prata med honom under tiden jag gjorde mig i ordning och tills jag möte mamma! Sen åkte jag och mamma till Ystadvägen och gick på utbildningen där vi hade mellan 9-12 gick skit bra, blev fotade och allt :O haha ^^, Sen bar de iväg till älskade backarna igen för mamma skulle fotas och en massa :p haha ^^, sen åkte vi ner till caféet och hämta nycklar för vi ska ha öppet på caféet på lördag alltid kul! :) Va även på soc idag och jag hoppas på de bästa! :D Får se vad dom säger nästa vecka :D Hihi :) Sen åkte vi vidare till Ystadvägen igen för KVINNOMÖTE! Vilket gav mig rätt mkt idag och de är jag jävligt tacksam över! Tackar min coach G för att hon e så sjukt underbar och förstår en till 1000! Hoppas verkligen på de vi prata om i bilen innan idag! :) 

Har nog inte så mkt mer att skriva om idag så! Har mer imorgon tror jag! Massa möte imorgon också! Gud att jag bara hinner med! :P Farsdag på söndag, hmm undra vad jag ska ge pappa! :P Haha!

Micke(sthlm), du vet om att jag finns här för dig gubben! De vet du! Jag hoppas du ringer mig när du mår skit! Speciellet nu! Finns för dig i alla lägen gubben! Och svarar jag inte när du ringer så finns de en anledning, you know it! <3<3<3<3<3

Tess baby, i am happy for you! :D Hihi! Älskar dig gumman glöm aldrig de! <3

Snuffanpuffan, vet du hur glad jag är över att jag fick spendera dom timmarna med dig som jag fick nu när jag va där uppe? Dom är betydelsefulla! Älskar dig now and for ever! <3

Sandra sis, dina ord värmer så sjukt mkt! Både dina ord och dogges värmde! <3 Älskar er mina vänner! <3<3<3

Änglen, behöver jag säga något!? <3

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och prata med micke <3<3 :D

Denna låten passar in idag!


Tack för mig <3





Kommentarer
Postat av: Maria

I love you 2 snuffis! Kom snart igen, och då menar jag snart! <3

2009-11-06 @ 00:45:15
URL: http://miiiafiiia.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag är glad för min skull också gumman, helt klart för dig me ;) hehe.. Får snart ta o träffas igen tycker jag.. :) Du jag o Maria.. :P hehe, spela kort eller något :) Älskar dig me stumpan <3

2009-11-06 @ 09:35:12
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com
Postat av: Yazze(hon som äger bloggen)

Tess: Ja då självklart, jag kommer komma upp snart igen och hälsa på! Ja vi tre :D hehe! Är sjukt glad för oss båda!

Maria: Ja då gumman jag kommer snart jag lovar <3

2009-11-06 @ 23:09:37
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0