Mormor :)

Sitter hos mormor och fördröjer tiden för att sen åka upp till åstorp och ta den jävla sprutan mot svininfluensan. Men va fan lika bra att få de gjort än att behöva gå och oroa sig, men nu oroar jag mig för hur jag ska må imorgon, många jag känner har tagit sprutan och legat pall dagen efter.. :( hmm men men de får jag ta isf!

Jaha vad ska man skriva om idag då? De är så mkt jag vill säga men jag får inte de.. :( snyft;) hihi! eller får och får, jag lova jag skulle vänta ett tag!

Möte med soc imorgon, hoppas på de bästa! Håll tummarna för mig, förhoppningsvis har hon ett lite besked till mig iaf!

Träffa Fluff häromdagen vilket behövdes, fick prata av mig och allt! Tack vännen <3

Stämingen hemma har väl blivit lite bättre men ja de är som de är fortfarande!

Nej om man skulle ta något att äta innan man ska åka, kanske bäst så man inte sitter hungrig :) hehe!

Ha de toppen alla!!


Och du, jag kommer nog alltid att ha någon sorts känsla för dig! Synd att vi knappt pratar mer bara :(


Saknar min son något så sjukt mkt, tur jag får träffa honom i helgen! :D <3

Tack alla underara vänner för ert stöd! Älskar er så gudomligt mkt! <3

Tack för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0