Malmö :D

Sitter just nu i min mormor och morfars kök och har allmänt tråkigt, ska väl snart lägga mig ska ju jobba imorgon :D Hihi! Så de blir väl att skriva av sig lite här och sen soffläge :P haha ^^,

Jag mår faktiskt bra idag också men ja vill inte skriva för mkt! Folk som inte ska veta! Kan juh skriva trots omständigheterna. :)

Idag har de inte hänt så mkt mer än varit på möte och sen bara tagit de lungt med mamma typ, skulle sovit hemma i natt men ja, så säger min mamma att hon ska sova hos syster igen så fick juh snällt och vänligt fråga mormor om jag fick sova här en natt till och vad tror ni svaret blev, ja självklart :) vad skulle jag gjort utan min mormor? Hon förstår mig iaf och hon tar inte någons parti! Vilket är så jävla skönt!

Jag har även bestämt mig för att jag kanske ska sluta röka, jag har inte pengar till de och sen kan jag ju faktiskt göra en massa annat roligt för dom pengarna :D hehe, men ja får se har inte riktigt bestämt mig än, men de lutar åt att jag ska sluta :D

Jag måste juh bara få säga att han Mattiaz från ullared (bögen) jag bara älskar han! :D haha
http://mattixstylingtheworld.blogg.se/ de är hans blogg :D hehe, så jävla härlig och sen får ni juh inte glömma bort och kolla hans video han gjort :D haha! Jag bara älskar den killen :D haha!

Sen har jag en massa annat jag måste få sagt med! haha ^^,

Jag har världens tur som har dom vännerna jag har som verkligen finns där och stöttar mig i allt i alla väder! Utan er hade jag fan varit nere på botten, ni får mig till att tänka om och tänka positivt på allt! :D

Och jag har världens underbarast son Alexander också, han förgyller verkligen min dag! Jag har en video på mobilen med han som han står och mixtrar med min stereo och jag bara älskar den film och får mig ett gott skratt varje gång! :D Plus som bakgrund på mobilen har jag en bild på han när han nyss kommit underfull med sina fötter och sitter och smakar på dom, då tänker man bara tillbaka och skrattar! Denna lilla underbaringen gör så jag lever vidare! Saknar honom varje sekund han inte är hos mig! <3

Sitter och lyssnar på musik och så kom där en låt klackarna i taket och den fick mig att tänka på min snuffapuffa! :) haha ^^, för varje gång vi har festat så dansar vi och vi släpper loss :P haha ^^, och så kom jag och tänka på en kommentar hon skrivit på en bild och de va just klackarna i taket :P haha ^^,
http://open.spotify.com/album/29DWnkaedHUzWe1GO7N9Oa
inte säkert länken funkar men gör ett försök :P men funkar de inte så sök på spotify Grönwalls- Klackarna i taket!

Vad skulle jag gjort utan allt de som hänt i mitt liv? Jag har fått så mkt erfarenheter och allt, och helt ärligt så ångrar jag inget alls! Finns en sak som jag kanske ångrar nu i efterhand men de håller jag för mig själv :) Men sen samtidigt hade de inte hänt så kanske de inte hade blivit så här och jag hade kanske inte fått träffa alla underbara människor jag känner idag? Hmm de är en kuggfråga!

Nej om man kanske skulle fortsätta lyssna lite på musik och sen slänga sig på soffan för att sova, ska juh som sagt jobba imorgon och jag måste vara pigg ! :D


Så jag tackar för mig nu!

Baby, i want you here now! You are soo cute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0