Må bra kanske?

Var och såg Carmen – ett kammarspel om kärlek på teater innan, sjukt bra faktiskt!

dagen idag spenderades hemma och fick mig till att tänka mkt på mitt liv och sånt!

Jag har bestämmt mig för att vara själv nu ett tag, inte springa och leta. Men kommer den rätte så kommer den rätte! Och den personen måste acceptera att jag har barn och ska veta de från början för annars kommer de bara bli fel! Och acceptera min famlij och att jag umgås med mina vänner och sånt! För ni som känner mig vet att mina vänner kommer efter min son! Min son först och främst och kan dom inte ta att jag har barn så åker dom med huvudet förre!

Jag är ingen sådan person man bara kan tömma och glömma typ! Nej vet ni vad! Finns många som gjort de innan men de kommer inte in fler sådana killar i mitt liv! Vill hitta någon som e redo att slå sig ner och inte bara efter sexet!!!!!!

Min underbara son kommer på fredag, guuud vad jag saknar honom! Ska bli så skönt att ha honom hos mig denna helgen! Saknar juh honom något så sjukt mkt! Mitt hjärta är inte helt utan honom! <3

Fredag blir de idol med syrran i med att hon fyller år! Riktigt kul ska de bli!! :D

Synd att du bor så långt borta, men de kanske ändras?

Saknar dig något så sjukt mkt och ditt underbara leende! Vill ha dig här!

Nej nu tackar jag för mig blir sängen kanske en film eller läsa en bok, hmm ja vet inte! Ska ju upp tidigt imorgon!

Tack för mig!



Hoppas operationen gick bra idag! Tankarna har även gått till dig idag gubben!


Min underbara son! Mamma är inte hel utan dig!


Kan inte mer än skratta, le och må bra när jag ser denna bilden!
Saknar detta och er töser!


Tiden man bara skrattar och blir varm av!
Saknar er och allt!





Kommentarer
Postat av: sandra

du får se till att flytta upp hit igen då! :D för jag saknar dig också... <3

2009-11-26 @ 18:36:22
URL: http://sanditi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0