Innehållslöst!

Där är vad detta inlägget kommer till att vara!!!!

Har inte så mkt att skriva om för tillfället, är besviken och ledsen och ja alla känslor man kan tänka sig!

Låt mig komma här ifrån och bara va, och så jag kan komma till rätta med mig själv också!

Ska byta nummer snart också har jag bestämt mig för men de får blir nästa månad eller efter jul och nyår! Men mitt nr ska bytas! Ska inte ha kvar detta, för många som har de som inte ska ha de och sen ska jag börja rensa i bland mina så kallade vänner också, för visa är bara så jävla falska!

Jag lever mitt liv och jag står för de jag säger och jag sjunker inte lika lågt som alla andra! Detta har gjort mig besviken, RIKTIGT besviken!

Ska bli intresant och se sen också vilka vänner som kommer stå kvar och vilka som kommer försvinna och sen vilka som kommer försöka bli vän med mig igen bara för de! men de får vi se senare!

Nej blir nog fan sängen snart ska upp 04.00 imorgon biti usch :( Men men! Ska in till malmö till dom som jag verkligen vet bryr sig!

Och jag ska börja lära mig säga nej till saker nu också, jag kan inte vara snäll längre! Jag måste sätta mig själv i första hand just nu! Och jag måste lära mig att säga ifrån om andra saker med, och kan inte mina vänner ta de så e dom inga riktiga vänner!

Har även berättat för min pappa! :D De känns skit skönt! Ni som vet vad de gäller behöver juh inte nämna just de! men jag har berättat de och jag va själv när jag berätta de och han tog de bra :D:D

Ha de toppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0