-



Helgen har varit underbar har haft min underbara snutte hos mig! :D Han gör så jag mår bättre och bättre för varje dag! Massa mys i helgen har de varit :D

I fredags va jag hela dagen i malmö och hade min snuffapuffa med mig :D Och martin va med också eftersom jag skulle lämna honom i lund :P hehe. men jag är sjukt tacksam över att jag hade snuffapuffa med mig i fredags, tack för stödet gumman! De behövdes! Fick ett besked i fredags som har gjort mig till att tänka om lite! men de blir som jag tänkt iaf!

Tack min ängel för att jag har fått va här i helgen! :D <3

nej nu ska jag borsta tänderna och sen kommer snuffapuffa och hämtar mig för ska köra in henne till någon utbildning :)

Ja om ni inte fattat de, så e jag kvar i Åstorp :D

ha de toppen alla!

Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0