Va irriterad men inte mer!

Ja de va jag innan och jag vet att hon kommer läsa min blogg och de bryr jag mig inte om så mkt, jag blev lite smått irriterad innan på ett samtal jag hade med en tjej, samtidigt som jag förstår henne blev jag ändå irriterad, men ja skit i de!

Fy faaan vad jag har varit duktig idag! Va juh på kvinnoguppen innan och efter den slutat så börjar jag gå mot bussen och ser att den kör precis när jag kommer runt hörnan men jag orka inte springa så jag kolla när nästa buss skulle komma om en HALVTIMME anej tänkte jag så jag börja gå och fortsatte och helt plötsligt när jag är vid värnhem så kommer bussen och då hade jag bara ca två min kvar till min mormor ungefär så jag fortsatte gå.. :P
Jag gick 4 km idag på kvällen helt själv :) Hade lite sällskap i telen en stund men han bara spela :P Lägger in en bild på den biten jag gick :D



Jag vill så gärna berätta allt nu, men känner att de är inte riktigt rätt tid för de samtidigt som de är de! Aaa gud vad jobbigt! Men ni vet lite iaf!

Fy fan vad jag saknar många människor i mitt liv!

Aaa vet ni en annan sak! Träffa en gammal vän idag Robin! Så jävla kul att se dig igen och se att du är på väg åt rätt håll och att du har dina drömmar och mål! Är så sjukt glad för hans skull så ni anar inte!

Nej forsätta va social mot min darling(tess) på msn :D hehe! Love you gummz!

Puss




Kommentarer
Postat av: Tess

Hehe awww.. ja du har varit duktig idag :D hihi.. tänk om man kunde vara de tillsammans me dig ;) hahaha.. Får vi ta en gång då vi träffas ;) hihi.. Nu ska jag va lite mer social till dig me hahaha.. Love you sweety <3

2009-12-10 @ 23:46:40
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0