Två timmar snön :P

Haha nej jag vet jag är inte frisk :P Har varit ute i två timmar i snö :D Efter många om och men blev de en snölykta :P hehe ^^, önskar bara där hade varit en annan person med också! :$

Snart äta maaad :D Sen köra in "F" till sin mamma i malmö sen bär de hem igen... :/

Visa är rätt roliga, ena dagen passar man andra dagen inte.. Hmm, :S vet inte vad jag ska tro längre.. :( Jag tycker att antingen så passar man varje dag eller så kan de fan va.. Aaa blir så arg och ledsen! :(

Fick nyss ett samtal och jag ska juh säga att jag är riktigt jävla glad nu!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
Ni får kanske reda på mer imorgon, men visa vet vad de gäller :D:D Men halv sex imorgon kväll ska jag vara någon stans och få ett litet besked kanske :D:D HAPPY HAPPY HAPPY!!!

Nyss ätit mammas goa mat :D MUMS!

Blev inget att köra in till malmö då "F" stannar här till imorgon, så jag slipper köra ikväll :D


HAPPY :D:D:D:D:D:D:D

Puss






Kommentarer
Postat av: johanna edvinsson

det va en trevlig kväll den kvällen bilden togs :)

2009-12-21 @ 22:18:33
Postat av: Yazze

De va en riktigt trevlig kväll :D

2009-12-21 @ 23:03:15
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0