Tråkar!

har verkligen inget att göra! :P

Sitter och pratar med hampus och har de allmänt tråkigt :P haha ^^,
Han va tråkig och la sig i ett bad så han e inte så social längre :P haha ^^,

Jag och mamma ska väl snart sätta fart med julpyntet så man kan få lite julstämming :P sen blir de väl upp på rummet och fixa lite där med tror jag! =) Se om man kanske kan göra lite annorlund än vad jag har de nu! =)

Annars blir de väl bara att ta de lungt idag! =)

Sabina gumman! Jag finns här för dig! Förstår att de är jobbigt nu! Men jag finns här oavsett hur de blir! Älskar dig gumman och saknar dig så sjukt mkt!

Nej fortsätta terra Hampus lite :P

 
Hampus =)                

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0