Träffa Malin & Pappa!

Dagen börja med att mamma ringer och säger något till mig ^^, haha kommer inte ihåg vad, tror de va att janne körde hem ifrån nu typ eller något! Sen ringer hon igen en halv timme senare, och säger Janne stå där nere nu om du ska ha din data, upp ur soffan, på med kläderna ner och hämta den, kom upp igen kunde fan inte somna om! Haha så sen halv sju har jag varit uppe idag! :) Sköönt faktiskt!

Har hunnit med allt jag skulle göra idag :) Och de känns skit skönt!
- Hämta datan
- Ätit frukost
- Ringt soc
- Träffat Bampus (Hampus) :D
- Fått mina papper
- Ringt soc igen
- Träffat pappa och syster malin
- Pratat med pappa
- Ätit middag
- och självklart datan ;)

Så ja och de va allt som skulle göras idag :D

Satt och hade nyss ätit frukost innan, så får jag på msn, vad gör du? eh inte mkt typ svara jag. Vad ska du göra idag och jag svara bara ta de lungt och träffa pappa och så, han bara var e du, malmö och sen skrev jag var
Sen efter en timme stod Hampus nedanför mormor :D Sååå jävla underbart va de att träffa honom igen! Och förhoppningsvis träffar jag honom till nyår en sväng också då jag ändå ska fira de med min tvillingsjäl(sabina) och hennes kar ;)


Träffa pappa och syster idag :) de gick skit bra :) Fick en skit snygg mammaklänning av pappa så nu är nyårs kläderna fixade ;) nästan bara skor och leggings kvar :D tills ja en sak hände men de stannar hos mig! Och jaa de verkar som om de går som de ska med ALLT nu :D

Julafton om två dagar hallå ja, har ingen julstäming alls.. :(

Ska hämta min underbara son imorgon och har honom till den 3 jan :D sååå jävla skönt! Massa mys ska de bli och massa folk ska vi träffa bland annat min syster igen :D Och självklart morfar(alexanders) och en massa andra :D Kan bara hoppas på att man hinner med alla nu också ^^,

Den 26 är de tänkt att åka en sväng till stp då en kompis fyller 20 :) Men kan juh inte dricka men vill ändå dit en sväng och gratta och så :) De blir väl max två timmar eller något, vi får se!

Imorgon får jag en underbart besked hoppas jag! :D Vem vet de kanske blir av imorgon också :D hihi vi får väl se!!

H*n sparkar som bara den :D hade glömt att de va en sådan underbar känsla! :D Vill bara att h*n ska komma ut nu! vill ha dig i min famn och bara mysa!! Kom ut nununu! :D 144 dagar kvar, ca 4 månader men de kommer gå fort då de är så mkt nu :D

Ja då har detta året snart gått, mkt bra som hänt men mkt mkt mkt mer motgångar! Men jag har klarat av dom, fast jag haft mina perioder där jag mått riktigt dåligt! Men jag har klättrat upp igen! Detta året har varit en berg o dalbanna för mig! ^^, Men nästa år ska de bli ändringar på de, de SKA bli ett mkt bättre år! Och jag VET att de kommer bli de! :D

Älskar mina underbara vänner som finns dag som natt! Gamla som nya men ni vet själva vilka ni är :D Love you boys and girls! And miss you like hell <3<3<3

Och nu kan jag även skriva att jag är sååååååååå sjukt glad för min gumma (tess) för dom ska också ha en bebis 2010 :D Ännu en gång barn samtidigt :D hihi!

Nej röka sista ciggen nu sen lägga sig då jag ska upp tidigt imorgon med!!

Sötnos, kommer du ihåg första gången vi träffades? För de gör inte jag ;) <3

Puss
en
GLAD




Kommentarer
Postat av: Tess

aww gumman.. jag är också riktigt glad att natalia äntligen ska få en lillasyster eller lillebror :) hihi.. Är väldigt glad för din skull också.. Fast du ska ha typ 1 1/2-2 månader innan mig ;) hehe.. Men vi blir ju tjocka ihop fast du blir nog mer tjock än vad jag blir.. haha de blev du ju sist ;) hiih.. Älskar dig gumman, glöm aldrig det.. Finns här dag o natt för dig.. Puss puss <3

2009-12-23 @ 09:29:49
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com
Postat av: Yazze

Ja men de ska bli så kul att bli tjocka ihop:D Och att vi får samma år IGEN :D hehe ^^, Jo tack mitt lär väl komma nu dom sista fyra månaderna ;) haha^^, men jag är ju så liten i mig själv redan så inte konstigt jag blir stor ^^, haha! Älskar dig med gumman, finns för dig också and you know it!! <3

2009-12-23 @ 11:00:57
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0