Snö :P

Så jävla mkt snö de har kommit då :P haha ^^, vakna imorse och tittar ut då är vi halft om halft insnöade men janne gick ut och skotta så vi kunde komma ut med bilen, och dom har tydligen varnat här nere för att köra :P haha ^^, men de går hur bra som helst att köra! :P

Ska snart fika lite med mamma och resten av famlijen :P sen blir de på med kläderna och ut och slänga sig i snön lite med jannes dotter tror jag.. Hon går mig i hälarna och vill jag ska följa med ut hela tiden men vill äta först så de blir efter vi har ätit :P hihi!

Haha tror janne gjorde något där ute nu mot mamma för hon skrek.. :P haha ^^, hon fick väl snö på sig eller något :P hihi

Nej nu ska jag fortsätta va social på msn:D

Sötnos, var finns du någon stans??



Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0