Så ja, nu va de dags!

Har suttit här ett tag och försökt komma på hur jag ska skriva den här "bomben"! Egentligen är det bara att skriva men ja! Som Sandra K sa, jag är nog mest bara rädd för vad folk ska tycka och tänka. Men de är mitt liv och ingen annans! Och sen är de mitt val! Nu kommer säkert många tänka men varför har hon inte sagt något! Men ja nu har de blivit så här! Och snacka skit gör vad fan ni vill för jag orkar inte bry mig, antingen är ni bara avundsjuka eller så är de för att ni kommer inte ha något annat att göra och nu har ni juh fått något att prata om! Men varsegoda, för JAG vet vad som är sant och inte sant!

Jag ska bli mamma igen den 15 maj är de beräknat till! Jag har vetat detta ett tag nu men har valt att bara berätta för dom som behövde veta typ! Och nu kommer de säkerligen va många som undrar vem pappan är och en massa. Men pappan har då valt att be mig dra åt helvete och vill inte ha med mig eller barnet att göra! Så jag väljer att vara tyst om vem som är pappan då han ej vill ta ansvar för barnet! Det räcker att några vet vem han är och ja så lär de bäl förbli! Men för att ni ska förstår lite bättre så gick jag gravid  tre månader utan att veta om de, blev gravid i aug. Och nu kommer de väl ännu fler frågor som cirkulerar i ert huvud med att jag borde märkt de för att jag vara gravid innan, men nej faktiskt så gjorde jag inte de! För under den tiden jag inte visste något så mådde jag så sjukt dåligt och hade en massa annat i huvudet, då är juh fan inte den första tankten ja men jag är kanske gravid.. men för er vetskap så gjorde jag test hemma men dom visa negativit och vad gör man inte då? Jo man tror på testen, eller det hade inte ni gjort? Men iaf tillbaka till de här med pappan, som jag skrev så vill han inte ta något ansvar för sitt EGET barn! Men som jag och fler jag pratat med ser de så, är man så passa mogen för att ha sex och ha vetskapen om att jag faktiskt kunde bli gravid så får man juh faktiskt ta konsekvenserna. Men skit i de nu blir bara arg när jag tänker på de och honom! Och nej de kanske inte är rätt tidpunkt just nu att bli gravid och ha barn, men nu är de som de är! Acceptera läget eller skit i de helt enkelt! 

Jag är över lycklig för att jag ska bli mamma igen och att min underbara son ska få ett små syskon! Och jag kommer klara detta själv utan pappa, då jag har en underbar famlij som stöttar mig i detta och underbara vänner som kommer finnas vid min sida dag som natt! Jag är stark nu och kommer klara detta! Och jag kommer verkligen kämpa, för jag vet att jag kan! 

Det ska även nu bli intresant att se vilka som kommer stanna kvar som mina vänner och vilka som kommer få upp "gammal vänskap" igen! För så var de förra gången också! Men vi får väl se vilka som verkligen stannar och går!

Men men nu har jag iallafall släppt bomben och de är det jag har velat säga ett bra tag nu! Men nu vet alla och nu är de ingen hemlighet längre!

FY FAN VAD SKÖNT DETTA KÄNNS!

Tack Sandra K, för att du prata med mig om detta, hade nog tagit ett bra tag till annars!

Har ni något ni vill säga kom direkt till mig är ni snälla!

Bara för att ska jag slänga in två bilder också!


Min mage! :) Har blivit jävligt svankryggad också :( :P

Ul-bild! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi va så lite så:) Bara bra för dig att du fått sagt det så du slipper tänka på det! Mmm sant som du skriver och e man man nog och stoppa in den e man man nog och ta imot vad som kommer ut!!! Och grattis till din lilla h*n vet juh vad du ska få men vill juh inte avslöja det om inte du vill det så:):):) Krammm

2009-12-16 @ 21:08:34
Postat av: Yazze(hon som äger bloggen)

Tack :) Ja du vet vad jag ska få :D Hehe, tror jag väntar ett tag med de, för nu är de andra inte hemligt längre så kan man hålla de ist :D hehe =)=) Kram

2009-12-16 @ 21:22:57
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/
Postat av: Erika Roos

Hej gumman! Tänkte bara skriva grattis, det här fixar du för sån är du! Tänker på dig! Kram Erika

2009-12-16 @ 21:25:00
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Linda (Tess kusin)

Grattis Yazze !! vad kul hoppas få träffa dig o bebisen sen o gosa lite kanske om du e hos Tess nån dag hihi =) lycka till me allt ! kramizar Linda

2009-12-16 @ 21:45:50
URL: http://made-by-lilla.blogspot.com
Postat av: my nerman

Grattis :)

2009-12-16 @ 21:48:53
Postat av: Emma

Gumman, sedan jag fick reda på det har jag stått vid din sida och jag kommer att göra det resten av ditt liv med, glöm aldrig det! Jag älskar dig!!!

2009-12-16 @ 21:54:19
Postat av: Ellinor

jättekul för dig

GRATTIS

2009-12-16 @ 22:54:45
Postat av: Zara

Skit i vad alla andra tycker, grymt kul att alexander ska få ett syskon. STORT GRATTIS till dig :)

2009-12-16 @ 23:51:50
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersson

Grattis :) Vad bekräftar pappan så är de ju bara hans förlust ! Det kommer att gå bra :)

2009-12-17 @ 09:11:57
Postat av: Emma Engström..

Grattis till bebisen.. Det kommer gå super bra :)

2009-12-17 @ 09:22:43
URL: http://emmiisz.bloggplatsen.se
Postat av: Zandra

Men va kul bägge våra ungarblir lika gamla.. anton och alex och de som kommer nästa år. fan va kul. Hoppas allt gå bra.! pappans förlust..



vi måste träffas någon dag. du kan väl komma upp med alex ellr vi till dig? om jag kommer bakom ratten :D ska ha runt den 20 jancirka om man går efter mensen vilket jag gör...

2009-12-17 @ 12:47:37
URL: http://zeddi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lovely!



Är glad för din skull, även om du kanske hade kunnat få en bättre fader till h*n ;)

Han är det största kräket på jorden!

Men du fixar detta.

Precis som med allt annat ;)



Daarlo.

Lycka till och ha det fint! <3

2009-12-17 @ 15:46:05
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Alexandra Arvidsson

Grattis hjärtat. kommer ihåg när du väntade Alexander var så glad för din skull då och är det även nu.

2009-12-18 @ 01:04:19
URL: http://alexandraarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0