Så ja :D

Aaaa nu vill jag bara att dom förbannade papperna ska komma :D jag vill nu nu nu NU :D

Är riktigt glad idag :D

Har även börjat få kontakt med Bobby, Janna, Robin, marie och glenn igen och de är så jävla skönt! :D
 
Janna du är ta mej fan en helt underbar tjej :D och vi ska gå igenom detta tsm :D Vi klarar detta utan alla andra falska människor! :D Tycker om dig gumman! Hoppas på att den vänskapen vi håller på med nu kommer bli starkare :D <3

Har egentligen inte så mkt att skriva! Mer än att jag är glad :D

Ska träffa min syster från Jönköping imorgon :) Och pappa :D

Nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite :D

Du, kom hit och visa dig för mig ist för att gömma dig! <3

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0