Nyårsafton :D

Vakna kl fem imorse, men aa nej tänkte lilla jag ska fan sova mer :P somna nog inte förän sex igen och sen vakna jag åtta hur jävla pigg som helst :D hehe ^^,

Och en massa ringde mig i natt :P haha, folk fattar inte att man sover :P hehe

Nu blir de att fixa och dona inför ikväll, hjälpa mamma med tvätt och så nu sen blir de slänga sig i duschen, sen efter tolv kommer sis och dogge :D:D Ska va här några timmar! :D ska blir skönt att träffa dom igen:)

Alexander sitter så fint med Fiddeli och leker nu så passar på att skriva lite :P hehe!

Micke Osby, känns skönt att vi rett ut de nu! Du förstår mig och de glädjer mig så sjukt! Tack ännu en gång för att du alltid finns där och för att du inte backa när du fick reda på att jag va på smällen igen!

SnuffanPuffan, JAG SAKNAR DIG!!!! De gör ont i mig! :'( Älskar dig nu och för alltid gumman!

Hjärtat, jag vet att du gjorde allt för att jag skulle kunna va med idag gumman, men de är ingenfara! :) Vi ses snart ändå =) Älskar dig!!!

Fan jag saknar helt ärligt Robin och Janna också som fan! men tur är att vi ses snart! Skönt! Är glad att vi fått kontakt igen!

Nej nu ska jag sätta fart här hemma.. :)

Jag mår toppen!

Du <3

Puss





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag saknar dig också så det gör ont snuffis! Du är den bästa jag vet, är så himla glad att jag har dig gumman! I will love U intil the end of time! Vi föralltid! <3

2010-01-03 @ 13:23:57
URL: http://miiiafiiia.blogg.se/
Postat av: Yazze

en tår trillar ner för kinden

Du och jag u intil the end! Älskar dig nu och för alltid! <3

2010-01-04 @ 21:10:24
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0