Lycklig, lyckigare, lyckligast!

Lycklig börja jag bli då jag fick reda på att jag skulle bli mamma igen, och jag kände att de börja väl så här sen kommer allt komma igång! Jag fick även praktik som jag har varannan vecka vilket är sjukt härligt!

Lyckligare blev jag IDAG när jag fick ett telefon samtal och jag kan ju säga att jag sken upp som en sol och bara log! Blev lite nervös när dom säger vem dom va, men nu hoppas jag bara att jag får alla mina papper på måndag så min pappa kan se dom, sen jävla i de! Är så sjukt glad! Och igår fick jag även känna mig lyckligare då jag träffa vänner jag inte träffat och umgåtts med på sjukt länge! :D Sov även där inatt och dagen har spenderats med dom tills jag fick åka hem vid 4 tiden vilket jag egentligen inte ville, men vi ses snart igen och de är sjukt skönt!

Lyckligast, ja så långt är jag inte än men jag hoppas på att de kommer snart! ;) Vem vet kanske kommer bli lyckligast inom några dagar eller veckor, men de får vi se!

Jag är iaf Lyckligare nu än vad jag varit på länge och vet ni vad, DE ÄR SKIT HÄRLIGT!

Mysigt va de att ha någon vid sin sida inatt! :$ De är något jag saknar så är de att ha någon vid sin sida när man somnar och ha någon vid sin sida när man vaknar! Även om man bara är vänner eller vad man nu är så är de så härligt att vakna upp med någon vid sin sida :$ Höll på att trilla ner på golvet ex antal gånger men kom inte så långt som till golvet :P

148 dagar kvar tills min lilla bebis kommer! Längtar som fan!

Nej men ja, jag mår bra och jag kommer till att må ännu bättre!

Stannar de här eller kommer de fortsätta på högre nivå?

Sötnos, sitt inte där kom hit ist! :D

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0