Läkaren

Va hos läkaren kl 8 imorse och skulle kolla om diabetes och skit men jag har ingen diabetes så de va en glad nyhet nu behöver jag inte oroa mig för de! :D Sköööönt!

Nu 13.40 skulle jag egentligen varit vid Ystadvägen för att sedan åka vidare till Turning Tursor(Stavning?) men känner att de blir för stressigt för mig, för vi skulle inte varit klara där förän vid 15.00 ca och sen hem till mormor och äta innan jag skulle va på Ystadvägen igen kl 17.00 nej vet ni vad de blir för stressigt för mig! Så nu ska jag bara sitta och njuta och ta de lungt tills jag ska till mötet kl 17.00 =) Sitta och inte göra något :P haha vilket jag är jävligt bra på :P eller vad säger ni :P haha ^^,

Och imorgon blir de ut att handla till lördag då vi ska ha julpyssel på caféet :) Så trevligt så =) Hehe, längtar faktiskt till de då vi ska sitta och bara pyssla med 40 barn :) Och jag har min son hos mig vilket är de BÄSTA!

Annars blir helgen bara lugn, =)

Snart julafton och den ska firas med min underbara son och mamma m.m!
Nyår blir de nog lilla köpingebro =) Till min gumma och hennes kille! :) Tror de kommer bli väldans trevligt :) Saknar henne riktigt mkt!

Annars är de väl inte så mkt just nu! :P

Jag kommer berätta allt någon dag, men de kommer ta tid och när den dagen kommer så tycker jag du/ni ska va glada för min skull <3


Miss my girls <3
 

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0