Just därför!

Just därför har jag bestämt mig för att de är fan bäst att vara själv, för allt blir bara fel! Ta åt dig om du vill, men så är de! Detta kanske låter surt men jag är faktiskt lite ledsen bara, för så som du skrev till mig innan va lite si så där, kunde kanske skrivit de lite "vänligare"!! Nej skit samma vill inte att de ska bli fel för en sån här sak! Men ja du vet vad jag skrev iaf! Och jag vet att du kommer läsa detta, men har du något att säga om detta så skriv mess e du snäll.

Fick ett brev av min underbara syster innan men hon va inte klar med de riktigt än så hon skulle fortsätta på ett annat imorgon =) Aaa jag bara älskar min syster! Är så glad att vi har fått kontakt igen!
"Den tilliten är en stor glädje för mig och att du tar allt på ett positivit sätt och förstår min enorm omtanke för dig. Alla de år jag varit borta så har du alltid funnits just i mitt hjärta" Det är en LITEN del av brevet jag fick av henne idag! Blev så jävla glad för brevet och är spänd inför vad hon kommer skriva i de andra!

Är så sjukt trött på att bli sårad och undan stött nu! Pallar inte de mer, snälla för fan LEK inte med mina känslor mer! Ni knäcker mig på mitten, och fast de inte va er mening så gör de så sjukt ont i mig! Till alla där ute, tror inte att jag är något man kan ta fram när man själv känner för de! Visa tar fram mig när dom mår skit, visa med något annat! Och jag passa visst bara för en sak! Men visst TACK!

Tacka fan för att jag har mina vänner som kan ta "skit" ifrån mig när jag mår dåligt som inte tar åt sig utan bara lyssnar och hjälper mig, precis som jag gör med dom!

Har ni hört ordspråket,? Ge och ta !!!!!!!!!! Tar man enerig från någon ska man ge lika mkt tillbaka, men vissa förstår inte de!


Nej usch nog för mig! Pallar inte va arg mer, plus de är inte bra för mig!

Och tolv timmar händer något roligt iaf!!

Och en sak till, ni får nog tänka om! Och detta är
INTE riktat mot någon utan mot ALLA! Ni killar kanske ska tänka om på hur man ska bete sig? Har ni tänk på att tjejer blir lätt sårade? Ha inte sex med en tjej om de bara är typ för sexet skull, och ge inte tjejen falska förhoppningar och ge dig inte in på något som du vet att du aldrig kommer fullfölja! DETTA ÄR MENAT TILL ALLA KILLAR!

Och till dig "B" du finns inte med i min värld längre! Trodde aldrig du skulle sjunka så lågt som alla andra idioter!

Nej ta ett bloss och lugna mig kanske!

Älskar min familj, men mest av allt älskar jag min son!
Älskar mina NÄRA vänner! Som ger och tar!

Saknar dig gumman, hoppas vi ses snart hjärtat!  <3







Kommentarer
Postat av: Millan

Saknar dig så sjukt , jag förstår precis hur du känner .. bara hör av dig om du lust o prata .. vi har glidit lite ifrån varandra sen du flytta .. älskar dig älskling ! du betyder så sjukt mycket för mig ! <3<3<3

2009-12-03 @ 22:42:25
Postat av: Tess

Gumman, du vet att jag finns ett samtal bort bara.. Du får ringa om du vill prata eller bara kräka av dig lite!! Jag finns här för dig även om de skulle vara mitt i natten.. Älskar dig gumman, miss you like hell!! Puss puss

2009-12-04 @ 09:20:33
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0