Jupp, så är de <3

Oavsett vad du säger, så tror jag du kommer ändra uppfattning senare, kanske inte just nu för att du måste smälta detta! Men jag tror de kan hända något mer i framtiden! Därför tänker jag faktiskt vänta på dig! Kanske inte i all evighet men ett bra tag iaf! :D <3<3 Du betyder Bby!<3

Sen samtidigt som jag vill vänta i all evighet så kommer jag inte klara de, för mitt hjärta kommer gå i tusen bitar! Så jag låter de va som de är nu, som den "relationen" vi har nu, asså vänskap ja vad man nu vill kalla den! :) För skulle jag nu gå och hoppas på de absolut BÄSTA och de sen inte blir så blir jag bara själv ledsen! Men som sagt kommer vänta men vet inte hur länge!

Jag tycker verkligen om dig Bby! Och de har jag verkligen insett nu på RIKTIGT!
Saknar dig!


Nej godnatt. Kunde inte sova därför jag skrev!

Älskar min famlij! Saknar min son sjukt mkt! Saknar mina VÄNNER sjukt också!

Tack för mig! Skriver väl mer blogg imorgon eller ja nu får jag juh skriva senare :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0