Julfesten!

Först till en början va de riktigt tråkigt, bara satt men när man väl hade kommit igång så va de trevligt och kul! Riktigt god mat och en massa trevliga människor! Fick även blommor och choklad för att jag ställt upp så mkt som jag gjort för caféet och de va skit härligt att känna att dom uppskattar en :D

Ja nu sitter jag hemma har sjukt tråkigt, hatar att bo här ute! Mitt ute i ingenstans och ingen man kan prata med eller umågs med! Vill va bland mina underbara vänner!!!! Snälla någon håll mig sällskap?? !! Men ja de är väl lite svårt att ta sig hit ;) haha^^!

Vet att jag sagt innan att de är så jävla skönt att va singel, men jag börja fan sakna att ha någon vid min sida! Jag vill kunna ha någon som jag kan mysa med, prata med om allt, gör allt tsm, och ja you name it! Samma intresse helst men nästan alla runt om mig har samma intresse men frågan är om de skulle kunna bli någon av dom :P Haha inte för att jag tror de men ja! De är ju lite svårt för mig att hitta någon för att där finns människor som inte accepterar att man har barn och sen att ett till är på väg.. :/ Men jag hoppas fan att man kan hitta någon snart som man kan slå sig ner med! Eller iaf hitta någon man vet man kan ha och mysa med och allt de där utan att den andra går och hittar ny typ :P Haha Aaa svårt att förklara! Trodde jag hittat den rätta men ack så fel jag hade! Och sen ibland har man då börjat små "flörta" med någon och dom har gjort desamma tillbaka sen helt plötsligt slutar dom höra av sig och sen får man ett mess en vecka senare om att dom har träffat någon, jaha men ja tack för den! Aaa snälla säga att de rätte finns någon stans och att han kommer fram snart!

Saknar min son så sjukt mkt! Skönt att jag ska ha honom så länge sen :D Läääängtar som faaan!

Nej ut och röka nu sen gå upp och lägga sig kanske? Finns juh inget att göra och alla är så sjukt tråkiga slutar svara på sms och en massa! Men men sånt e livet ;P

Puss





Kommentarer
Postat av: anna

ska man verkligen röka om man är gravid?! :/

2009-12-20 @ 00:03:20
Postat av: Tess

Rökning är upp till var o en när man är gravid.. Dem avråder en från att göra de men man får röka om man vill o om man inte vill så gör man inte de..

2009-12-20 @ 10:00:53
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com
Postat av: Yazze

nej man kanske inte ska röka när man är gravid! Men som min darling (tess) skrivit att de är upp till var och en! Jag rökte under hela graviditeten med Alexander och inget har hänt med honom han är fullt frisk!

2009-12-20 @ 11:01:03
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/
Postat av: Yazze

nej man kanske inte ska röka när man är gravid! Men som min darling (tess) skrivit att de är upp till var och en! Jag rökte under hela graviditeten med Alexander och inget har hänt med honom han är fullt frisk!



2009-12-20 @ 11:02:33
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0