Jag vill, men något säger stopp!

Jag vill en sak så jävla mkt just nu! Men något säger stopp! Jag är nog lite rädd att de ska bli som innan? Men jag VET samtidigt att de kommer inte bli som de har blivit innan! Du vet om de här men, ja jag hoppas på de bästa! :)
Jag hoppas de blir som jag/vi tänk idag :) hehe! Jag vill jättegärna och jag kan juh säga att jag kan ställa in allt som e planerat denna veckan för jag vet att de kommer bli trevligt och kul! Men ja vi får väl se hur de bli :P Haha ^^,

Sovit hos mormor inatt, ska ut och kolla lite julklappar och sånt snart tänkte jag! Ska bara slänga mig i duschen :P Ska bara orka också :P NI som känner mig vet hur jag är på morgonen :P haha ^^,

Säg vad ni vill :P haha, aaa gud jag e rastlös :P haha ^^,

Saknar dig J!!!  <3



Saknar mina underbara vänner! <3

Kommer kanske in och skriver mer sen :P får väl se :P

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0