Jag måste faan

sluta röka nu, de är inte bra! Som nu när jag är hos mormor blir de mer för hon röker i köket och då blir de att man rökar mer! Och jag får ont i min mage vilket inte är BRA nu! Så nu ska jag fan ge mi på att sluta röka, efter nyår ska jag va rökfri så är de bara! De har jag gett mig faaan på nu! Slutar jag röka så tjänar jag 14600 kr om året, tänk så mkt annat kul jag kan göra för dom pengarna :D Så ja nu har jag gett mig fan på att sluta!!!!

Vill komma iväg, vill bara njuta, vill kunna va mig själv!

Kom på en sak, fy fan vad jag saknar min kusin Jesper! Han bor i skottland? tror jag de va och han är typ hemma i svergie några gånger om året men jag missar honom varje gång :( Så nästa gång han kommer hem så ska jag faaan inte missa honom! <3

Puss




Kommentarer
Postat av: Sandra

ja verkligen :) ja vi kommer när ekonomin tillåter. mellan dagarna kanske :)<3

2009-12-08 @ 00:44:39
URL: http://sanditi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0