Jag känner mig lycklig :D

Idag är en sådan dag jag känner mig sjukt lycklig, och vet ni hur jävla skönt de känns?? :D:D

Men ibland förstår jag inte mig på mig själv, ena dagen kanske jag vara riktigt nere på botten och andra dagen mår jag skit bra! Men den lycka jag känner idag, kommer jag känna rätt länge hoppas jag! Sitter och ler hela tiden! Är de inte sköönt att höra från mig att jag LER :D haha ^^,

Har inte så mkt att skriva egentligen men ja :p haha ^^,

Jobba imorgon, även jobba nästa helg men då är de julpyssel för barn :D

Nej börja gå ner mot min syster så jag kan hämta mina saker och så, sen blir de att åka hem! De blir väl att ta de lungt sen, finns inte så mkt att göra. Alla är så jävla tråkiga, så ja.. vi får väl se vad som händer ikväll!


Nej ha de toppen alla!!

Läääääääääääängtar är de enda jag kan säga! <3

Puss <3




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt att man får ha vissa dagar som är bra..eller de stunder när allt känns okej och man känner sig ganska nöjd med livet..roligt för dig

kram

Ellinor

2009-12-04 @ 21:34:18
Postat av: Yazze(hon som äger bloggen)

Tack Ellinor =) Kul att du läser min blogg :) Har du ingen blogg man kan läsa och följa =) Kramar

2009-12-06 @ 20:26:10
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej igen..

Nej tyvärr så har jag ingen blogg..det räcker för mig att läsa andras om deras spännande liv.

kramkram

2009-12-07 @ 06:56:50
Postat av: Yazze(hon som äger bloggen)

Okej :( Men du får mer än gärna fortsätta läsa min blogg och kommentera är bara glad över de :) kramkram

2009-12-07 @ 11:27:09
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0