Irriterad !

Från att va skit glad till att va jätte irriterad är ingen höjdare!

Varför ska ni hålla på att klaga om min jävla skola och allt som hänt?? De som hänt de har hänt och inget kan ändra på de! Jag kommer ta itu med skolan så fort jag känner mig redo men de blir fan inte bättre när ni klagar på mig och säger att jag skulle gjort si och så! Jag vet att ni bara vill väl men de går fan inte att hålla på att klaga hela jävla tiden! Och sen när ni inte lyssnar på vad jag säger, va fan lyssna på vad fan jag säger ist och stötta mig i de ist för att KLAGA!

Fan vad jag önskar ibland att ens famlij inte bryr sig så jävla mkt om en, för i visa läge blir de bara för mkt!

Aaaaa snälla hör av dig nu och säg att de blir av så jag kan dra!!! Blir så jävla trött på de!
Blir de att jag drar kommer min mobil att stängas av och jag kommer inte ha kontakt med någon under den tiden jag är borta inte ens min mamma eller någon! För nu ska jag fan bara va själv och bara njuta! De är inte lönt ni försöker fråga mig var jag ska eller något för jag kommer inte säga något och jag kommer inte säga vad de är som gör att jag vill iväg heller för de är så mkt som hänt fast jag mått bra så har jag inte mått bra! Men skit i de nu för nu vill jag bara komma iväg! THATS IT!

 Nej nu blir de fan duschen så jag bara kan koppla av en stund!

De blir nog inte ut och titta julklappar idag heller, fan jag kommer va sist med dom i år med :P haha! Skit i de!

tack för mig!

J, jag behöver dig!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0