Hej mitt vinterland ;)

Först ska jag tacka alla underbara vänner jag har vid min sida och tacka alla för alla grattis igår! De känns skönt att äntligen fått de sagt! :)

Sen ska jag nog inte klaga på att jag också vill ha snö för nu har jag fått de ;)

Men iaf, mamma väckte mig med att vi kanske inte kommer ut med bilen haha^^ shit tänkte jag har de snöat så mkt och när jag kommer ut så har de gjort de plus blåst så ja vi får se om vi kommer ut, tur ska jag sova hos min mormor i natt :) Hehe! Så tur man gick upp i tid idag! Så nu ska jag packa ner min data då jag ska ha den med mig :P

FIck även lite bättre besked igår på soc! Lite bättre än vad jag fått innan iaf! :P Hehe^^,

Nej nu får jag nog gå ner och se om dom behöver hjälp med bilen eller något!

Vill bara ut och leka! :D Haha! ^^,

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0