Happy men förvirrad!

Jag är sjukt glad över de som händer kl halv sex imorgon men ändå så kommer så mkt frågor!
som åker omkring i mitt huvud nu! Hur kommer de att bli, kommer de bli så, blir de mer? M.m, så förvirrande! De är sjukt jobbigt att inte veta! ;(



Jag vänder bort huvudet ett tag och drömmer mig bort där allt är bra!
Och där min drömprins finns!
Om du finns!
Känner en lycka jag aldrig känt innan, mitt hjärta slår i 190,
kommer de fortsätta så
eller det är bara i mina underbara drömmar
där jag kommer få känna denna känsla!

Den bara kom från mitt huvud nu så va tvungen att skriva den!

Nej sängen snart, ska upp kl 4 :( haha ^^, men så e de :P

Saknar mina töser! Fan att ha er vid min sida nu hade fan inte skaddat!!!! <3

En gång va vi tre
Du, jag och vänskapen
Den fortsatte att va tre
men då blev de
Du, jag och kärleken
Den är även nu tre
men nu är de
Jag, hatet och saknaden!

Satan vad jag blev poetisk :P haha ^^

Men iaf snart sängen :)

Jag saknar just dig!!!

Puss







Kommentarer
Postat av: Janna

ojoj, halv sex.. vad händer då? :D

jag tycker vi kan hitta på något snart! <3

2009-12-21 @ 01:07:13
URL: http://jannaselin.blogg.se/
Postat av: Yazze

Fråga bobby gumman! Skrev till han innan :) Ja de tycker jag med! :) <3

2009-12-21 @ 01:21:28
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0