Handla

Duschen efter detta sen blir de att möta upp Janina för att åka och handla inför julpysslet imorgon! Fick reda på idag att de är 60 pers uppskrivna! *pust* Massa barn men de är alltid kul! Och min underbara son får juh va med detta året ! :)

Efter fyra bär de upp mot Åstorp för att hämta min underbara son! Kommer pussa sönder honom när jag får honom i min famn! Saknar honom så de gör ont!

Blir massa mys idag och idol ska de tittas på :D

Tack underbara mormor och morfar för att ni finns!

Nej dricka upp kaffet och sen göra sig klar så jag kommer iväg någon gång :P Men jag kommer väl fastna här en stund ändå som vanligt! haha^^,

Du vet var du har mig! <3



Puss




Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis :) Snart 1 år tillsammans, tiden går så jäkla fort! Aw tack gumman, du är sjukt underbar du också. Och vi älskar dig med! du finns alltid där för mig <33

2009-12-11 @ 14:14:22
URL: http://sanditi.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: klart! glömde skriva det kom jag på nu när jag läste din kommentar! :) älskar dig syster <3

2009-12-15 @ 23:48:38
URL: http://sanditi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0