23-28 dec :P

Nu ska vi se här om jag kommer ihåg allt jag gjort! :P hehe!

Den 23 dec va jag uppe och hämta min underbara son! :D Innan dess va jag hos micke och lämna julklapp till honom och så, sen va jag och träffa Sandra, dogge och dom fick sin julklapp och sen träffa jag även Tuda, epa och epas fjälla en sväng :) Riktigt kul! Skulle kört inom micke igen men kl blev då så mkt och va tvungen till att köra, tog lilla håller hem, kände att jag börja bli dåsig så skicka till Janna och fråga om vi skulle röka och så och de gjorde vi, stod och snacka en bra stund och lilla Robin stod också där :) Sen körde jag hem och jag somna som en stock när jag kom hem!

Den 24 dec JULAFTON :D hehe
Vakna tog de lungt mös med alexander och så, sen gjorde vi oss i ordning och så sen blev de in till mormor för att fira :D mkt mysigt va de och massa julklappar blev de :)

Den 25 dec gjorde jag inte så mkt, mös med alexander, vilket jag har gjort varje dag! :D Jo jag gjorde bort mig lite på kvällen men de gick över! Jag va även inne och handla lite saker och så i trelleborg, handla lite till lgh :D

Den 26 dec städa jag hela undervåningen och tog dass från golv till tak, duktig va jag! Gjorde nog inte så mkt mer denna dag heller, jo själv klart mös med min underbar son!

Den 27 dec körde jag in syrran för hon skulle in till malmö, sen blev de lite shopping där med :D Hehe, men de va saker som behövdes! Sen blev de massa mys under hela dagen med min underbar son, sen blev de sängen tidigt för mig igår!

Idag, va de upp och jobba tyvärr, men de va bara från 7-10.30 så de va lungt! Sen kl ett va jag och hämta pappa på hans jobb och senare bar de iväg till Landskrona, där jag skrev på mitt efter längtade kontrakt på lgh :D:D Sååå jävla skönt så omkring den 1 feb flyttar jag in! Tack alla som är villiga att hjälpa mig flytta!

Janna, saknar dig :$ Kom hem gumman! Hoppas du har de kul i Finland iaf :D

Du, vill egentligen inte skriva men ja, jag saknar dig med! <3

Alexander mammas underbara prins! Så jävla skönt att ha dig hos mig nu! Älskar dig över hela mitt hjärta! Och så fort jag är utan dig saknar jag dig så de gör ont!

H*n tyckte inte om att jag jobba idag, satan i gatan vad h*n sparka och hade sig! Men de är en sånda underbar känsla så de går inte att beskriva! Kom ut nu! 138 dagar kvar! :D de går fort nu! <3 

Nej nu orkar jag inte skriva mer ;)

Puss
från
en
VÄLDIGT
GLAD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0